Målat och målat...

Är precis vad jag har gjort hela dagen, nu är iaf alla lister, fönsterfoder och valvet målat en gång.. Var lite insnöad på grått när vi gjorde köket för 7år sen, så till och med listerna och sånt fick bli grå, igentligen tycker jag fortfarande det är jätte fint.. Men!

Men nu vill jag att matsalen och köket flyter ihop mer, samma gardiner och färger så då fick det bli att ta fram penseln och doppa den i vit färg!! :)
Och ja det kommer bli bra, även om ja kommer få måla både en och kanske två gånger till..

Nu längtar jag efter tyget med så man kan börja sy och plocka fram krukorna,blommor och ljusstakar och sånt.. Och med det härliga vårvädret som varit blir man ju bara ännu mer sugen. Bäst att passa på nu för snart vill man ju bara vara ute!!

Nu fattas bara att glassbilen hittar hit till buschen oxå! Får nog slå dom en pling.. :)

Nehe nu ska jag kika på mitt inspelade och älskade Familjen Annorlunda och dricka en stor kopp the.. Åh vet ni, ja kom ju på i lördags att jag ju inte ammar mer, oh va gott det hade varit med en baccardi.. Men nix, det hade vi ingen så det måste jag inhandla!!

Imorn blir det att fortsätta måla..

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0