Jippy!!

Imorn ska mannen min ta med mej, bara mej! Inga barn på bio.. :) Det var ett tag sen, bara vi gjorde nått och lämna bort barna.. :) Neä, undra när det var igentligen.. Hör inte till vanligheterna! Men som ja brukar säga, vi har väll inte skaffat barn för att lämna bort dom heller.

Kuul ska det iaf bli, och jag blev grymt glad när Snabba cash fortfarande gick i Norrköping! Så imorn blir det popcorn och biomys med min darling!!

Nu ska jag sussa... Natti natti!!

Åh jaaa Pernilla, hur mena du nu? Att Gustav och Ville är lika skitiga eller?? ;)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha ja de me kanske, jag syfta mest på utseendet, hur lika som helst ju

2010-03-05 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0