Hm, va är det med dagens ungar??

Ja hur funkar dom, vadå du är pinsam mamma????

Det var så här.. När Gurra och jag stog och vänta på bussen som vi då gör varje vardagsmorgon, och eftersom jag alltid är för tidig så får vi ju vänta å vänta. Så jag passa på och fråga om jag skulle lära han lite COOLA moves som vi drog på dansgolven på härliga 80-90talet.. Började vissa de vanliga, ni vet hållaförnäsan varianten och dom.
Åh fy sjutton vad min son garva!! Sen kom kommentaren, som jag ger min morsa.. Som är gammal,ni vet! Jag är ju ung och har koll och vet vad som är inne och är en cool morsa iaf tycker jag det!

DU ÄR PINSAM MAMMA!!!!!!  Stanna upp där mitt i mitt snyggaste hipp hopp nummer och fråga vad han mena.. JA, du är det.. Enda anledningen att du ska vara med på discot (de yngsta brukar ha med nån den första gången) är för att du ska BETALA och hålla i mitt godis när jag ska dansa..

Vadå, ska jag vara din godishållare och din plånbok???? Öhhh ja vad trodde du?

Ja va trodde jag igentligen? Hm att jag skulle med få handla godis,dansa,skratta och vara med i limbotävlingen.. ;) Nja, kankse inte riktigt så men kanske inte jag skulle vara en osynlig godishållare heller..
Äh vänta ni bara, jag ska nog smyga fram några moves när det kommer lite schlager låtar.. Så får han väll stå där och skämmas för sin stenåldriga,pinsamma morsa som inte ens fyllt 30!!!

Äh, jag får nog inse att jag får rikta in mej på Jennie istället och hänga med henne ut på lite galej med krogbesök,shotsrace och de omtalade dansstegen.. Jag är fan inte gammal!
Sååå palace här kommer vi!! Om nu inte hon med tycker jag är en halvpensionär som ska sitta hemma och kika på Bingolotto och läsa Allers ( jag vet att jag redan gör det, men det har ja gjort sen jag börja läsa juh)

Neä, nu ska jag dra igång stereon,plocka fram dammsugan och dra en svängom med den!

Puss och hej från en ung och dansglad tjej!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHA ! Världens roligaste unge, tror nog d är bäst du håller dig i skinnet å hänger med oss ut å leker ung istället... Passar sig nog lite bättre, eller ja.. Jag får ju känna mig ung iaf ;)

2010-03-12 @ 14:57:38
Postat av: Markjeanett

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-12-19 @ 19:21:37
URL: http://markjeanett.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0