Effektiv dag..

Ja idag hans det med mkt, tvättade tre tvättar på efm, bytte i sängarna och röjde lite! Imorn ska jag ta tag i Villes rum och göra iordning så vi kan kasta upp fondväggen nån kväll.. Nja, så smidigt kommer det nog inte gå. Mannen brukar kunna bli lite småirriterade när hans kära fru än en gång köpt mönsterpassade tapet! ;)
Men den var ju så fiiin!! Och det är ju bara 5 våder, kunde varit värre!

Några måsten imorn!

*tvätta klart
*fixa bokstäverna på Villes gåvagn
*plocka ur hans rum
*baka matbröd


Tittar på Wallander och hinkar i mej tekopp efter tekopp, känns som nått är på g i halsen, så jag kör med honung i förebyggande syfte! Har ingen lust att bli sjuk nu.. Har ju så mkt jag vill göra, måla matrum,fixa Villes rum.. Göra nya tavlor till köket,måste höra med nån händig på datorer bara. Har en ide men vet inte hur jag ska göra!

Nehe, ska kasta in i pannan innan filmen börjar. Mannen snarkar så rart brevid mig så jag vill inte väcka han.. Han var ju så trött tjata han förrut efter storstädningen i garaget.. Just ja, jag som var sååå glad för att äntligen fått en 95a igen, det var inte långvarigt för nnu ska visst minsta bror köpa den! Men men..

Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Mattis

Du får väl bjuda över mig bara...

2010-03-14 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0