Det var den dagen..

Nu har man varit ledig en vecka, inte haft några tider att passa och bara varit. En dag med tider och vips så är man inne i det igen, i vardagen! På med kläder, in i bilen, ut ur bilen, mata lillen,lägga lillen, hämta de stora, ge dem mellis, lillen vaknar å vill ha käk, laga middag,ät, iväg på fotboll, hem å se till han duschar å äter, lägga gustav och hoppas mannen
lagt de andra två... Sen blir det lungt! :) lite, tv, disk,elda,blogga och plocka undan lite och sen sussa sött till imorgon.. Och då börjar det om! :))

MEN JAG ÄLSKAR DET!!!!!!

Shoppade lite nytt till köket idag, så nu vill jag bara att tyget ska komma så jag kan börja sy! och får plocka fram allt nytt, och måla.. Hm, kan inte bestämma mej om jag ska det el inte! Får bjuda över grannen så hon får vara smakråd! fast jag vet nog vad hon kommer rösta på, VITT såklart! hehe

Nu måste jag ner å lägga in i pannan, innan House börjar igen!!

Puss å hej..

Kommentarer
Postat av: Kaitilda

Excellent site!

2011-02-25 @ 10:02:17
URL: http://kaitilda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0