Blidde inga moves.. :(

Nix, det sista Gustav sa innan vi klev in innanför dörrarna på discot var.. Nu ska du INTE dansa nått mamma!!!
Så jag fick snällt sitta och prata med lite andra mammor, betala och hålla i hans godis när han dansa,lekte limbo och hela havet stormar och sprang runt och jaga varandra. Men vet ni, det var helt okey. För nu har ju Jennie lovat dra med mig ut på partay så jag längtar och ser fram emot det!! :))

Söta var dom, många hade färgglada frillor,några riktigt snygga klänningar,många pojkar som var JohanPalm inspirerade och framförallt!! Alla verkade ha så kul, från de minsta 4åringarna till de stora,tuffa i 6an..



Hade turen att de fanns en klipptid på Maxihuset till Gustav, han berättade för frisören att han skulle på disco så hon stylade han med vax och en härlig grön färg.
Han köpte och valde själv en svart,grå och vit rutig skjorta på HM men sen när han kom hem skulle han inte ha den för han såg ut som en luffare sa han! Öhh.. okey!

Nehe, sen skulle jag ligga och läsa Kalle för han men jag somande visst jag med så jag missade tvn idag.. Ska väl gå och sova, nu när Stina är frisk med behöver man ju inte ligga och fundera över hennes andning. Så inatt ska jag sussa!! Imorn blir det 1års kalas till grann skruttan! :)

Natti natti... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0