Attans...

var nog lite mörkt när ja måla och tyckte jag var klar igår kväll, behöver nog bättra på lite här och där idag.. Men men, lika bra och göra det ordentiligt på en gång!!!  Kastar i mej lite macka och juice, lillebror somna i stolen när vi lämna på dagis. Ska snart göra mej klar för att dra en vända med grannen. Får se om det blir nått shoppat idag..
Antagligen!! :))

Ja hoppas verkligen ni kommer på söndag Pernilla, sa till Gurra att ni antagligen kommer så han är eld och lågor! Och Mattis, bilder kommer när allt e klart.. Före och efter bilder!

Nehe, dra några tag med min älskling kanske (plattången) regna ju ute så nu är håret lite halvkrull!!

Hörese senare!!

Bye så länge..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

klart vi kommer:) isak tycker det ska bli superkul oxå.. ska jag handla med mig någe till mat eller så

2010-03-23 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0