Underbar dag!!

Sol och värme i massor, smällt i mig massor med härligt god vattenmelon, läst och njutit av dagen! När Ville sussat klart och fått i sig lite mellis så drog vi ner till sjön.. Stina plumsa i på en gång och låg i hela tiden vi var där, Gustav är lite fegare men han bada iaf. Men Ville han skrek, och bada var ingen hit idag heller. Men sitta i sanden och leka med hink och spade det var skoj!

Stina lekte med en flytgrej, och jag skulle inte bli förvånad om hon lär sig simma iår.. Synd att inte Gustav med är lite tuffare i vattnet, kommer inte bli skoj om hon lär sig innan för då kommer han nog tappa sugen helt för att lära sig. :( Inget att göra men det kommer bli en tråkig sits om det blir så!

Jag smörjer och smörjer både mig själv och ungarna men jäklar vad solen tar, det värmer på ryggen som sjutton idag.. Men vad ska man göra, stänga in barna el låta dom gå fullt påklädda el låta dem vara ute i solens livsfarliga strålar?? Hm, svårt beslut men det är nog bara att fortsätta smörja och se  till att de har nått på huvudet och häller i sig dricka!!!

Nehe, nu ska jag fixa till en tallrik naturell yoghurt med en massa honungshavregryn! Smaskens.. :) Nån mer som gjort dom?? Vad tyckte ni isåfall??

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0