Trädgårdsbilder!

Landet vi gjort i ordning, den ena med morötter och sallad och den andra ska det bli fullt med härliga jordgubbsplantor. Fattas bara lite jord, sen ska vi plantera.


Mjölkkannan som är hemifrån Jutänget, ska förhoppningsvis inte fyllas med regnvatten som jag tänkt! ;)


Rabarbern jag fick sno hos grannarna! TACK än en gång... :)


Nu är det murgröna i satt som ska klättra på pinnarna har jag tänkt!


Lilleman!


Underbara rosor!!!!

Men vänta tills de rosa börjat blomma de är nästan ännu vackrare!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Man blir lite avundsjuk på din fina trädgård...Att allt får plats är helt otroligt...Men att du hinner med allt är för mig ett mysterium...

2010-06-15 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0