Kul,kul,kuuul!!!

När man kikar in och har fått 5 nya kommentarer!!! :))

Kicki, du som är så händig kan väll börja redan nu å sy och sticka lite kläder till dina dockor.. För vänta du, om några år då börjar hon leka med dom!
Så då kanske vi sitter på golvet och leker med våra barn.. Haha eller vi leker och de kollar på! :)

Synd, bara att min kära mor har städat bort alla mina, och my little ponnieserna och alla mina klänningar jag hade som barn.. Suck! Bäst jag åker hem och letar fram dem!

Kraaam och hej!

Kommentarer
Postat av: Britta

Om du ber riktigt snällt och är riktigt sugen att leka med my little ponnies,kanske du får låna dom av kusin Erik.De finns kvar+garaget(stallet)där man parkerar hästar.

Kram från Jutänget

2010-06-09 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0