Idag har vi...

bara varit inne, för det har regnat och regnat men det har inte gjort så mkt faktist! För då behöver man inte ha dåligt samvete för att man e inne och donar..

Vi har...


Det börja så här, gud va ungarna skratta när de såg det. Så här mkt har det nog aldrig jäst över för mej..


Näe, jag har inte alls smakat på florsockret!
Synd bara att beviset satt kvar runt munnen... ;)
 


Och här har ni resultatet.. :)

137 goooooda bullar vart det..

Och som Stina ju säger, när ugnen ändå är igång så baka vi lite frallor med!!
SMASKENS!!!!


Så nu är frysen full med både matbröd och bullar ett tag, men jäklar vilken tid det tar! Inte hunnit mkt mer än det idag, och då ska jag ju packa ner det i påsar och sånt med.

Shoppade sååååå fina kläder idag på Menadi rean... :)) Hade turen att det jag vela ha redan i vintras men var lite för snål för, fanns kvar!

Tack söta Sandra för hjälpen!!  Du är bäst.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv underbara Emma! Vi kommer och provsmakar lite bullar inom kort! :) Tusen varma kramar till er alihopa!

2010-06-11 @ 22:02:54
Postat av: victoria

Har nu provat o baka din muffins, bröd och lite annat. Så nu måste du snart lägga ut nga nya recept så jag kan baka något gott;)

2010-06-13 @ 20:52:20
URL: http://www.borgdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0