Hemma, el vad man kallar det!!!

I karlsbyn hos mammsen och bröder! Packade in våra grejor, som ju är en hel del, natta Ville som kors i taket var vaken hela vägen! Sen drog Johan och jag ut och sprang, en runda på ca 5km.. Men när vi kom till bror kikade vi in en vända,drack lite vatten och såklart kollade till min lilla tjej som sussade så sött i Stinas gamla bodysuit. Imorn får ja pussa på dig i vaket tillstånd!! :)

Sen vart det svårare att springa när man gjort ett stopp så de sista 1,5km vart i gångtakt. Men jag är nöjd än då, flyter på skapligt. Kanske inte så fort men jag springer iaf!! :))

Nehe, nu ska jag krypa till kojs, ska upp och göra klart en grymt god Jordgubbschescecake som jag ätit hos rara Me&i Sandra.. :) Den är mums!!!!

Så natti natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0