Frullen avklarad.. :)

Innan 08, så denna dag kommer bli lång! Men det är ju bra, får passa på näs solen gassar.. Längtar redan till Ville ska sussa så jag kan lägga mig på filten och läsa, gryyymt spännande bok. ODJURET! Men den är grym,rå,äcklig,avskyvärd och fruktansvärt bra och spännande handling. Den handlar om sånt som man inte vill att nån inte ens din värsta fiende ska råka ut för. Och det värsta av allt, odjuret ger sig på barn.. Små flickor i Stinas ålder!
Så efter den här boken kommer mina barn att få ha koppel och känna sig som hundar.. Nejdå!

Stina sussade ju inne hos Gustav inatt på golvet, och jag hade räknat med mkt spring av törstiga,kissnödiga och upprymda barn men tji fick jag! De somna 30min efter att Gustav läst klart för syrran... Det är jobbigt med sol och värme!

Nehe,kläder och solkräm på för nu ska vi ut!!

Kram så länge... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0