Altanen!

Skulle ju shoppa nya dynor men hitta inga och dom jag vela ha skulle de ju inte få hem mer, sen var den inga jag fastna för mer än sånna för typ 599kr och så 7st.. Öhhh näe, skulle inte tror det! Tar ju typ en timma och sen har ungarna spillt på dom och så e det roliga slut.. Hellst skulle jag vela ha några med avtagbart tyg så de går att kasta i maskinen. Men de hitta ja inga!

Så lösningen vart dynor från Hemtex, snygga,går att tvätta och billiga. MEN, jag erkänner att de inte vart så skönt utan ryggstödsdyna. Det kommer inte bli att jag sitter där i flera timmar bara för att.. ;)

Men iaf.. Så valde jag att hänga upp dem på väggen, dels för att de blir så skitiga av alla pollen,sen hitta jag såååå snygga krokar som jag vela använda, sen har vi världens sötaste katt som gärna kommer och övernattar på dom.. ;)

Så det vart så här!!

Och sen om man ska fika, så är det bara att plocka ner dom!

Jag tycker iaf att det vart en fin detalj, och jag gillar sånt!

Kommentarer
Postat av: Marro

Superfint!



Javisst kan jag väl slänga ut något recept nångång :) Men egentligen så är det inte speciellt mkt nyttigare än "vanlig mat", grejen är bara att de har sitt propointsvärde uträknat. Det hela går ju egentligen ut på att man får äta allt, men inte alltid och i rätt mängd.

2010-06-17 @ 00:17:24
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0