Allsång! :)

På tvn.. Somrigt värre! Nån gång i mitt liv ska jag med sitta där på en bänk och kika. Men det lär nog dröja.

Legat vid sjön idag med, men ja har inte badat idag heller. Bryggan är inte i ännu så jag har så jäkla svårt att komma i. Måste hoppa el dyka i så pinan blir kort. Men när jag väl är i så kommer jag typ aldrig upp. Barnen badar iaf, nja inte Ville han leker bara i sanden. Men det är riktigt varmt i vatten 22grader så man kan inte klaga.
Åt sill och potäter idag å det är så jäkla gott, skulel kunna äta det jämt!

Sen vart det en joggingvända, inte mer än 3km, men alltid nått. Ska jag springa,simma,cykla el nått varannnan dag så måste jag ju hålla det! Men det var jobbigt idag,dels att springa själv,sen var det jobbigtvarmt och så är det inte bra att springa på asfalt men är man ormrädd så är man!

Nehe, beställa resa imorn då.. Det ska bli spännande!!! :) Vi har hittat ett fint hotell, men vi är ganska öppna för förslag.. Så vi får se vad det blir, kul ska det iaf bli. Men det är ju en hel sommar först!

Nehe, yoghurt med lite brödbitar i ska ner i min mage nu för havregrynen e slut. Bäst att fixa till nya nåndag..

Kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0