Varmt,varmt men man ska inte klaga!!!

30grader i skuggan och nu vill jag ta ett bad, och det blir nog inte svårt att få med nån mer ner till sjön idag. Gick en promenix med Johan förrut och svetten rann och ryggen hetta, bävar inför springturen ikväll.. Kommer bli mkt jobbigt.

Hade en supertrevlig kväll på Banken igår med Kicki och Sofie, skitgod mat. Jätteräkor med färskpotäter,aioli och grönsaker, rosevin (skitgott, varför har jag aldrig testat det???) :)) Sen lite hallon sorbet till efterrätt. Sen slank det ner både en melon mojito och en favorit White russian. Melongrejset var sådär, inget jag beställer igen men slut tog den iaf!

TACK SÖTA NI FÖR EN UNDERBART ROLIG KVÄLL!!!!! :))

Nehe, bada var det!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv söta du!!! Det var jätteskoj, synd att du bor så långt bort annars hade vi setts oftare. Kramar

2010-07-03 @ 16:44:14
Postat av: Sofie

Tack vill jag också säga!! Inget går upp mot dessa "barndomsvänner-träffar" Snart bor vi alla i Karlsbyheden :) Ser fram mot grillning i augusti!!! Kram kram

2010-07-03 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0