Idag har det hänt grejor! :)

Nu ser inte hela gården ut som en byggarbetsplats längre, utan det börja bli lite ordning! Nu vill man bara ha stugan byggd oxå, å alla stenar på plats!

Innan vi börja!


Sen grävde de, det vart rakt och som en platå..
Sen kom gruset!

Så medans de andra gick in och fikade så passade jag på att skotta ut det och göra det skapligt rakt och fint.
När de kom ut igen så såg det ut så här typ. :))

Gungan och nygjord sandlåda på plats, stugan blir på vänstra delen. Och alla mina älskade stenar i sluttningen både nedanför gungan och torkställningen!

Är en liten som njutit av de här dagarna!

Och idag kom jag på att vi ju hade en overall som Gustav hade när han var ett år, ohh den satt som gjutet och han var sååå nöjd och glad!

Sen hade vi en liten tösa som tappade en sak idag!

Sin första tand!!! Så glad och stolt hon vart, pillar med tungan där den satt och bara ler... SÖTUNGE!

Nu ska jag plocka fram regnkläderna, för imorn drar vi till Motala! Sussa i tält och gå på folkrace, det är livet det! :)) Fick veta idag att Patrik efteranmält sig så nu har vi nån att heja på med. KUL!!

Kram och natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anette

Då får man lägga undan en guldpeng till gullungen Stina, det sa hon inte att hon hade en tand lös....Haha

2010-07-23 @ 23:51:07
Postat av: Jenny

Här är bara bra! Ser ut som om ni har en härlig sommar!



Sagostigen ligger utanför Hälleforsnäs, eller närmare i Bäckåsen mellan malmköping och E-tuna. Förutom lite lekpark är det en promenadslinga med hus från olika sagor. Berättelse på något ställe men annars mest att kika på.



Var rätt mysigt att strosa runt även om lilleman var lite för liten än. Hans kusin på 3½ tyckte dock att det var toppen

2010-07-26 @ 20:02:25
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Mathiasssssssssssssss

Det finns en bild som jag vill köpa när jag säljer maskin.

Föresten, vem grävde, var det verkligen du som jämna ut det när vi andra fikade.

Vill gärna ha lite reklam TACK!!!!!

MATHIAS GRÄV & TEKNISK SERVICE:

Eller efter några öl heter jag tydligen:

MATHIAS GRÄV & UNDEREDS SERVICE (PÅ ALLT & ALLA)

Även fått förslaget på firma namn:

Mathias gräv & fylla.

2010-07-29 @ 01:47:10
URL: http://sannajohanssonme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0