Godmorgon!

Har redan hunnit med en hel del, fått i mig och lilleman frulle,ringt och pratat med kommunen som än en gång gjort fel på vår dagis faktura... Suck!! Helt plötsligt efter 1år så skulle vi betala för Stina som ju går gratis på allmän förskola och är ledig ALLA lov. Men de verkade rätta till sig och ny faktura skulle komma.

Fick äta frulle i lugn och ro själv idag, för pappsen e ju här och ska ta hem morbrors bil som han lagat rost på. Så han och Ville är redan ute på deras dagliga morgonpromenix och kolla på alla djuren. Eller alla och alla, här är det inte lika många som i Karlsbyn men 4 kossor och en kalv är ju inte fy skam! :))

Solen skiner idag med, inte lika varmt som det har varit men bara att solen är framme är ju UNDERBART!!!!!

Borde handla men jag skjuter på det till imorgon.. Tror jag!

Nu ska ja se om de stora inte ska krypa upp så jag kan ta bort frullen..

Ha en fin dag!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Louismari

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 11:50:30
URL: http://louismari.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0