Fredag!

Är så skönt när morgonbestyren, frulle och tandborstning och sånt är fixat innan 08.. Dagen blir så lång då, och idag skiner solen så då vill man ju ta vara på den.
Manne är redan ute och bygger, han måtte tycka det är kul.. :) Och idag sa han nått om att han räknar med att det ska målas nästa vecka. Så PAPPA, det är bara att komma!!!!!

Jag måste städa, för det hans inte med igår. Tråååk!! Så bäst att dra igång på en gång så man kan hoppas på att solen är kvar när Ville ska sussa så jag kan njuta av den..

Vi höres under dagen, med lite mer bilder på bygget! Och nu ska stenpartiet bli klart för jag får hämta sten hos grannarna... TACK!

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra såklart...

Äntligen fredag.. själv tycker jag att det är tråkigt att det inte regnade idag.. ;) haha.. hade ju gärna invigt min nya regnkappa till jobbet ju.. Önskar er en super fin helg! :) KRAM

2010-07-30 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0