Fest,fest, fest!

Nu har nog inbjudningarna gått ut till alla.. Och vi hoppas att så många som möjligt kommer, några har redan hört av sig och tackat JA. :)) För vi ska ha 30års ferre sista lördagen i augusti, även om jag först skrev fel och skrev den 29e.. Haha typiskt mig! Men det fixade jag till med en penna.

Har bjudit närmare 80personer men vet att några har förhinder och lite annat för sig. Men alla har fått en inbjudan iaf. Hoppas jag, så vi inte glömt nån. Så säg till om ni känner er bortglömda?! :) Och borde blivit bjudna..

Nehe, idag skiiiiiner solen och det är redan 25grader varmt! Hääärligt värre, mannen har varit och köpt plankor el brädor till friggeboden så nu ska här börjas. Jag är nästan klar med min stenslänt, men tror inte jag har tillräckligt med sten. Typiskt!

Kommer lite bilder från helgen under dagen, hinner inte nu. Måste passa Villemannen ute för staketet är på vift och jag vill inte lägga ansvaret på de stora.

Höres!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan sötisar! Härligt att läsa lite om er vardag på arbetstid.. ;) JAG kommer mer än gärna på fest! Men återkommer närmare om vi blir 1 st eller 2 st som kommer.. :) PUSS & KRAM

2010-07-27 @ 13:55:08
Postat av: Helene q

Vem är det som blir såå gammal som 30 år.. ;) Nice med alla bilder o text! Du är sååå duktig! Ta en fika någon dag?! Kram Kram

2010-07-31 @ 21:56:51
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0