Fan,fan,fan!!!

Nu är de här, de äckliga krypen! JAG HATAR MÖRDARSNIGLAR.. :((
Och jag vill för allt i världen inte har dom i närheten av där jag bor, de ska döööööööö.

Bläää.. Men nu till nått annat! Var och handla lite käk med Ville och Stina idag och den av dom som har snopp han kan vara glad att han fick följa med hem.
För han var INTE alls på humör, grina och var tjurig och skulle inte sitta i kundvagnen,inte bli buren och inte vara på backen. Inget var bra med andra ord, eller jo både när han åt korv med bröd och när Maxibananen bjöd på banan var han faktist nöjd.
Så för att jag överhuvudtaget skulle kunna prova 2 bikinitroser jag hitta på rean så fick Stina muta han med vindruvor. Hehe

Så det gick bra, och både paren fick följa med hem för ynka 58.50kr!!

Men men han somnade bara vi åkte ut ur parkeringshuset och sussa sen gott.. Så det var nog lite dåligt med sömnen bara!

Sen vart det att laga pannkisar och sen var jag med grannen på loppis och kika men det vart inga fynd idag.. Sen jaga vi lite äckliga sniglar!

Och nu vill jag sätta mig i soffan och kika på tv, MEN det finns ju inget att se på!

Skit oxå.. Så det blir att diska till att börja med!

Kraaam på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0