En dag till avverkad!

Och snabbt sprang den förbi,varmt var det och några droppar regn kom med. Men nu får det gärna ösa ner lite inatt, har tröttnat på att springa och vattna vare dag i landet. Mathias var ju här med grävskopan idag med och nu börjar det bli riktigt bra! :))
Glömde att ta bilder, men ni ska få före och efter bilder sen. Känns som att jag plockat sten fram och tebax hela dagen..

Var med Gustav och Stina till kusinerna och bada lite i deras pool medans lillkillen sussa hemma, så fick de leka och fika lite oxå. Häärligt!

Och nu har jag byggt ihop telestolpar på kvällen där stenarna ska vara, en Becks slank ner oxå. Enda ölen som går att dricka!  Men nu är jag hungrig så jag måste ta mej lite käk!

Imorn måste vi och köpa fiberduk och lite annat skit, för imorn kommer det hem ett lass med grus..

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0