Badat...

varmt och skönt,solen på nergång över hedkarlssjön och de förbaskade myggorna var såklart närvarande.. :)

Och jag kom i, Johasn putta i mig och tur var ju det när det inte är nån brygga!

Nu har jag slagit in paketen till dopet imorn, Matildes dop uppe i fäbon. Hoppas vi har tur med vädret och att det inte blir nått regn..

Kommer bli svårt att sova inatt, 28grader inne och man kommer vrida och vända sig länge innan ögonlocken går ihop. Gustav hade med jätte svårt att somna idag.

Har ingen bild på när vi badade nu så jag tar en på Stina från i veckan.

Hon är en riktig badtjej, precis som mor sin!

Ville bada lite i badbaljan idag i trädgården och det gick han faktist med på.. :)) Men studsmattan är bäst!


Lite mer bilder på fasters söta, som imorn får vatten på huvudet och blir döpt till MATILDE ELEONORA.

Och den här gången var det Gustav som låg och myste och prata med henne..

Nehe, nu ska jag se om filmen brorJohan kikar på är nått att se eller om nån gammal Allers är intressantare!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0