Vad är det här!!!??

Jag har ju beställt fint väder, el ja inge snöoväder iaf! Sååå tråkigt att åka bil när det snöar massor och folk kör som idioter.. :(

Men men bara att gilla läget, gasa å ta på hörlurarna!! Nedå, dra på stereon mena jag.. Bert på högsta volym, då blir det skrattsalvor i baksätet och i framsätet med för den delen.. Sune och Bert e hel coola för alla åldrar juh!!
Ungarna fick Sunes julkalender i julklapp, å den gick hett kan ja lova! 

Nehe, packa klart det sista och försöka hålla lilleman vaken till halv1, hur nu det ska gå när han brukar va trött redan vid halv11.. Blir spännande!! NOT..

Bye bye.. Hörs från annan ort sen!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Andreas blir galen när jag kör med sterion på högvarv, då hör jag ju inte om bilen låter konstigt eller om det kommer någon ambulans eller så som vill om, typiskt kärringar att köra säger han, men va faan ,lite kul måste man ju få ha när man är ute o åker....

2010-02-19 @ 10:24:25
Postat av: Angelica

Hejsan Emma! Så roligt att du skaffat en blogg, nu kan man hålla sig ändå mera uppdaterad på ditt liv. Vilka fina barn du har. Tre barns mamma, ja kan tänka mig (&ser här på bloggen) vilken underbar mamma du är, en riktig bullmamma. Som hittar på roliga saker med barnen varje dag. Önskar er braiga dagar "hemma" i falun. Kram Kram

2010-02-19 @ 10:51:15
URL: http://frokenflora.blogg.se/
Postat av: Ilyaslina

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 14:58:31
URL: http://ilyaslina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0