Va är det för skit!!

De hade med idag som bidrag i Melodifestivalen!! Neä ni, inget i min smak iaf.. Håller stenhårt på Darin jag.. Bra låt och en grym artist!
Så jag valde skidorna när de visat bidragen, bra mkt mer spännande! :) Heja Sverige!

Gick bra för mannen min idag.. Ända tills sista sträckan, då det sluta driva för han och sen bidde det inte mer. Synd, allrahellst för deras supportarar som stog lite längre in på sträckan! Men men det hade ju flytit på bra innan.. Pratade med de nyss, då satt de på McD i Sandviken. Tog en jäkla tid att få bort bilen från sträckan! Åh nu har de minst 4h i bilen hem oxå..

Spännande i skidorna så bäst ja lägger ifrån mej datorn!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0