Tidig morgon...

Ville bestämde sig för att gå upp redan 6, så det var bara att pallra sig upp och byta blöja och dra på han kläder. Sen fick ja lämna han hos morfar medans han kolla på hockyn. Så då la jag mej och läste lite Allers, hittade ett recept jag ska prova i efm.. Mjukpepperkaka med frosting på. KICKI, har du testat det?? Vi två är trogna läsare, trots våra unga år! Mohaha Men de har faktist väldigt bra recept och noveller med för den delen!

Blir det bra så kommer det dyka upp här!

Nehe snart in till stan å möta upp Annaoch göra några ärenden, ska hämta ut Villes 6mån paket man får från Libero.. För det hade jag fått att jag skulle hämta i Falun!?!? Hur de nu tänkt det? Men men..

Idag har lilleman börjat "dansa" vickar på huvudet och sprätter med bena! Haha så söt..

Adjö på ett tag hoppas ni får en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna Ljungberg

Blev lite nyfiken o tittade in på din blogg... Jättesöt!!

Kul att det finns nån mer i våran ålder som läser Allers Blir lika glad varje gång jag kommer till farmor o ser att det finns en ny tidning :)



Kram!

2010-02-25 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0