Sussat gott...

Lite sovmorgon till strax efter 8.. :) Frulle,duschat,plattat hår och lite mascara..
Åh nu snart ska vi åka och träffa lillstrumpan!


Åhh vad glad man blir åt alla medaljer de tar, härliga glada Anna Haag. Så himla kul!!

Här blåser det och snöar lite, -13g.. Verkar som jag åkte rätt dag iaf, för nedåt i landet verkar det mkt värre! När ja kommer hem skulle ja önska att det börjat droppa från taken,härlig vårsol och fåglar som kvittrar.. Hoppas kan man ju, men det verkar kört!!

Nehe nu ska de andra fika, inte jag! E inte van med att fika två ggr per dag så jag väljer bara efm fika. Har en förmåga att alltid gå upp några kg när ja e hos mor och far. Och det har jag ingen lust med!!

Nu ska jag plocka fram lite utekläder till den trötta killen!

Adjö på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0