Neä nu får det va nog!

Nu orkar ja inte vara sjuk längre!! Börjar faktist bli lite småhungrig efter fredagspizzan men de e kanske en dum ide, då kanske ja aldrig vill ha det mer sen.. :) 
Enda fördelen med att ja var sjuk, e ju att Richard fick ta Ville.. När han som vanligt vakna kl 01, men den här gången var inte mamma där så det bidde ingen mat..
Haha Så nu har ja bestämt att mannen får ta han inatt med så han vänjer av det å sover hela nätterna!! Kanske måste tala om det för mannen men..


Här kör vi rallyradio för fullt idag! E ju skitskoj å va å kolla om solen gassar några få minusgrader, man grillar korv kanske en å annan glögg men då e det ju bara för att det är Svenska rallyt!
Vanliga tävlingar, nja sorry mannen men jag å barnen åker hellre å kikar på folkrace faktist.. Mkt mer action å folk man känner igen å så händer det saker hela tiden..

Appropå folkrace så e det nog på tiden att ja bestämmer om det blir nått Semesterracet bakom ratt för mej i år, eller inte! E ju sjukt kul, men ja vet oxå hur mkt arbete manenn får lägga ner å hur äckligt nervös ja kommer vara.. Måste funder på det!

Nehe nu ska ja dra till Gustav, å sätta på nått riktigt på tvn istället för allt skit det går på barnkanalerna! Å då menar jag nån Astrid Lindgren klassiker.. :))

Bye så läänge!

Kommentarer
Postat av: Madde Lundin

Krille Odén försöker få mig att köra i Vimmerby i sommar, så då tycker jag att du med ska göra det ;) Hehe

2010-02-12 @ 14:19:10
Postat av: Emma Hartzell

Ja du Madde, vi få la se.. Men tänker du göra det då???

2010-02-12 @ 18:06:33
URL: http://mortilltre.blogg.se/
Postat av: Madde Lundin

Har inte heller bestämt mig än, får diskutera lite med chefen = Pära ;)

2010-02-12 @ 18:18:56
Postat av: Smuls

Kom igen nu, vore väl kanon å få möta lillasyster ;)

2010-02-15 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0