Ja ni..

Idag fixa jag så de fick städa efter mej på Lindahls, råkade hälla ut en tekopp på disken visst! Skulle bara fylla på lite mjölk och hålla i lillebror samtidigt men vi var inte riktigt överens så det blev lite olyckligt, blött vart det iaf! Typ överallt.. :)

Men men..

Var på banken och fixade lite med mannen, sen shoppa lite käk så han klarar sig när vi e borta.. :)
Hämtade ut tapeterna,sjukt fina!! :) Nu vill jag få klart på Villes rum, måste bara övertala mannen om att han ska tapetsera fast jag lovat att han inte skulle behöva göra mönsterpassat nån mer gång! nån frivillig annars? Rör sig ju bara om 5 våder..

Köpte en liiiten grej till åt kusinVitamin Matilde, kunde inte låta bli! ;)
Å det e nog inte sista gången..

Nehe nu ska ja ta reda på efter lilleman som fick äta, leka med gurka medans ja skrev här! Sen fixa våffelsmet å kasta in en tvätt..

Sen ska jag och skruva möbler för att fotbollen ska få in lite pengar!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0