Härligt att det inte är så kallt men..

det snöar ju nu igen, och inga små flingor heller! Har nog nästan kommit en decimeter inatt.. :( Men men ungarna njuter ju iaf! :) De är ute och hoppar i snön och busar med Johan. Jag har gjort klart kakan och den var grymt god och lättgjord. Kommer recept senare idag!

Idag kommer mannen och Micke99, för imorn ska de köra rally i Sandviken! Har ju varit här en hel vecka nu så han längtar nog efter sina små..

Ikväll blir det tacos, som så många andra på fredagarna.. Mmm längtar redan! Men först en vända ner till mormor Elsa och bjussa henne på lite kaka, hon har ju fött upp oss barnbarn på bullar och kakor så bäst att bjussa tebax nu.

Är redan inne i boken, hade svårt att sluta klockan blev nog närmare 02 innan jag släckte lampan, så jag var trött när Ville vakna 05.40 och var hur pigg och söt som hellst! jäklar vad de lär sig, nu räcker det att säga dansa dansa så gungar han och vickar på huvudet för fullt!

Nu får ja inte sitta här mer för min mor!

Hejdå på ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0