Fan oxå..

en fjärde plats för Ph, men det e ju skitbra igentligen!

Mm fortfarande mätt efter tacosen, sååå gott! Var ett tag sedan vi åt, går lite i vågor.. Idag har vi inte gjort så mkt, jag har tagit alla mina chanser att smita iväg och tjuvläsa men de har inte blivit många minuter för de har upptäckt det varje gång! :(

Nu har mannen och Micke kommit, de fick ta en hyrbil från jobbet för de vart nått galet på passaten.. Så håll i er min man sitter bakom ratten på en.. VOLVO! :)

Imorn ska 2 av mina bröder och kusin Pär och Anders ut i skogen och kolla, lite sugen med men.. Neä ja stannar hemma med mina barn jag, så slipper jag pulsa i skogen och frysa och gnälla! Hehe

Kakan var verkligen supergod!! Så testa den.. Och så är det ju så bra när man gör i plåten för det blir ju så mkt, testade att frysa och hoppas frostingen håller sig.. man vet aldrig!

En kopp te! Jag e lite beroende av det, minst tre koppar per dag. Gott gott gott och mysigt med! Sen blir det sängen och boken i nån timme..

Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

han har väl saknat dig oxå eller??? Äntligen har han fattat vad det är för bil som gäller på vägarna... Kraaam o heej

2010-02-27 @ 16:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0