Ångrat mej...

Nästan så man hellre e magsjuk än har en magsjuk karl hemma!! :(

Kommentarer
Postat av: Marro

Nja, jag tror det är graviditetsdiabetes hon är ute efter att hitta. Vet inte, träligt är det iallafall. Jag läcker lite socker i urinen, men blodsockret har legat bra varenda gång så jag tror inte det är någonting och det verkar inte som att hon tror det heller, ändå ska det tjatas om hela tiden. Tycker bara att det känns så onödigt att utsätta mig för fasta och dessutom en massa oro dagarna innan en förlossning. Vi får se vad hon säger när hon pratat med läkarn.

2010-02-10 @ 11:02:58
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: jeanette

jag håller med dig vi var oxå sjuka i helgen & det e ett fasligt stånk & stön...min kära sambo svimmade oxå (slog skallen i handfatet & jag skrattar såå åt det i efterhand.... själv var jag ju tvungen att fixa lite mellan varven trots att man ej e bra...

2010-02-10 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0