Rättar mig själv!!

När jag skrev -Varför skaffar en del barn!
Så syftar jag INTE på de som inte har råd el möjlighet att vara hemma längre. Utan mer dom som gnäller över att deras äldre barn inte får gå mer än 15h på dagis!! Och såklart dom som vill ha in barna för att det är jobbigt å ha dom hemma. VARFÖR ska man då ha barn??

Det som är jobbigt med 15h är ju all skjutsning fram och tebax,på med kläder in i bilen hem och av med alla kläder.. Phu, iaf nu på vintern!
Och ja, vårdnadsbidraget är LYX! Tråkigt att inte alla har det, och har möjlighet att få vara hemma lite extra!
Skulle inte förvåna om det försvann här med, det som är bra vill de ju ofta inte ha kvar. Bästa vore ju om de dubblade det till 6tusen istället! Haha

Så, nu har jag rättat mig, så ni inte tror att jag syftar på dom som sätter in barna för att de måste jobba el inte har råd helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0