Nyckeln på vift...

Ja det var precis vad den var imorse när vi skulle till dagis, för min kära man hade min nyckel till bilen i sin ficka.. Jaja, vi är väll hemma från dagis och avslutningen på sången då. MEN ja måste ju åka och hämta hem Gustav sen.. Hm, mannen ringde sin mor som kom med deras extra bil!
Skjutsade hem henne och lämnade Stina på dagis.
Tyckte att bilen var lite konstig,sladdade och lät men den var så sa Anette...
Å så med all snö som fastnar!
Hahaha men det var ju inte alls konstigt, var ju en rejäl punka på bakdäcket!!
Ringde mannen som sa jag skulle köra hem bilen och sen fick vi lifta med grannen till sången och lånade deras bil för att hämta hem barna!

SUCK!! Inte alls min morgon, men allt löste ju sig.
Eller nja, mannen har väll ett däck att byta!
Inte mer än rätt när allt igentligen var hans fel.. ;)

Idag var det pyssel på sången, måla ljuslykta (som Ville gjorde själv). Pynta ett ljus och måla haklapp,men det fick han hjälp med!


Så nu lyser det fint i lyktan!

Nehe börja med maten kanse, mannen ska jobba över så vi kan ju äta lite tidigare idag.

Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0