Lucia!!

Väckte Gustav vid 07 och så kröp vi upp i soffan och kikade på lucia på 2an.. Riktigt fint vart det, Darin och de tre essen var som vanligt grymma. Jag ÄLSKAR Sannas röst!!!

Har jobbat i helgen, riktigt skoj! Skapligt att göra och dona i butiken.. :) De andra busade i snön och myste, sålde MIN bil och fixade gott käk.
Får inte skriva det här för mannen kan jag tro, för då kommer Madde reta han. :)) Men han rullade köttbullar igår!! Haha, kan man inte tro..
Gillar inte köttbullar men de var helt okey faktist!

Min bil, är såld. Kom en kille igår, vi fick vad vi vela och han tog den på en gång. Så nu får jag åka i mannens passat tills vi hittar nån ny!
Vi är lite oeniga om vi ska ha en 9-5a el 9-3a...

Ikväll är det lucia på skolan!
Myysigt, närmare 55 elever som är med och de är såå vackert..

Idag blir det hemmaplock i myskläder och lite julbak, ett nytt recept som verkar sjuuukt gott. Har inte kikat om jag har allt i skåpen men det hoppas jag!

Vad ska ni göra idag då??
Njuta av Lucia och alla mysiga låtar hoppas jag.. :)
Kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:35:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Eh ni som har 3 barn borde väl inte ens behöva fundera på vilken av bilarna eller????

2010-12-13 @ 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0