Juldagen!

Och magen är full av sill och prinskorv även idag!!

Vi kom ju upp hit, Karlsbyn hos mor och far runt 22 på torsdagen. Barnen var såå duktiga i bilen,Ville sussa sött HELA vägen och de andra två skruvade lite på sig och frågade MÅNGA gånger hur långt det var kvar. Men lite godis och nya cdsagor då löste det sig.

Julafton igår, julmat nere i jutänget hos kusarna och gammelmormorElsa var på hembeök.. :) Sååå gott, gravad lax är gryyyymt gott. Och jag kommer fortsätta tjata på mor om att hon ska göra det oxå.
Sill och det är favoriterna på bordet!
Sen hem och kika Kalle och slappa i soffan, sen kom de upp till oss och fikade och öppnade klapparna som tomten kom med.
Alla var nöjda och GLADA, Ville kramade och till och med PUSSADE tomten. Det ni, inte illa av en kille på 1½år.

Jag fick ett träningskort på gymmet i Jönåker och pengar till träningskläder. Så nu jäklar Vickan är det bara att du fixar ett med!! ;) Sen finns ingen återvändo.
Så vart det knäck,popcorn nån cider och poker.
Där jag gick en hundring back,men det var ju väntat.

Låååång sovmorgon idag till strax innan tio, fika och julmat hemma. Testat nya wii spelen, konståkning och supermario är lätt mina favoriter!  Snart ner till kusarn och fika och kika på Truls och träffa Pär och Bettan som kommit från Gävle idag. Sen är det nog inte mkt mer planerat idag. Började nån serie idag i två delar på svt som verkade bra.
Och imorgon ska vi åka hemåt, UTAN barn i én hel vecka.
Kommer kännas konstigt!!!!
Men ska ju jobba, så tiden springer nog iväg!

Nehe, nu ska jag knäppa lite syskonkort på mina raringar i finkläderna!

NJUT av julen och allt vad den innebär nu!

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0