Heldag med shopping!

Ikea... Ni vet värmeljus,glödlampor,batterier,julklappar åt en rar liten tös,rollokola och delicatobollar,glasburkar och äppelglögg.. Å säkert nått mer!
Och såklart lurre, köttbullar till alla utom mig som tog pomme och ytterfile. SMASKENS och billigt som vanligt. 5pers för ca 160kr!

En vända i alla andra affärer, julskjortor till pojkarna. Och till Gustavs glädje så fanns samma skjorta i stl86 som i 128! Så lika fina blir dom mina prinsar!
Och stumpans klänning matchar fint.
Nya Tiger jeans till mannen och lite annat smått och gott vart det innan vi drog över till Biltema, och shoppade lite till. Ikea vart inte ens en femhundgring medans Biltema sprang iväg över 1500kr.. Och mest knäppa saker som jag inte har NÅN nytta av! ;)
En snabb fika, där Villes yoghurt råkade ramla ner på golvet och det vart överallt. Sen ut till bilen där det börjat snöa IGEN, stora fina flingor!

In en vända i Norrköpin för att köpa en fin ljuslykta och sen hem!! Sent vart det och hela dagen gick åt, men vafan vi är ju aldrig och handlar ihop annars.

Kikat på dansbandscampen där båda favvisarna Elisas och Willez gick till final. Blir sååååå sugen på att bugga, el lära mig bugga. Räcker med att se deras dansbandssmile..
 Så spritter det i bena!

Nu lite te och en film jag pausat..

Vad har ni haft för er då?????

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0