Hahahahaha ska man skratta el gråta???

Ungar är underbara, iaf mina.. Men,undra hur de tänker igentligen??

Imorse när vi skulle till dagis, så gick Stina ut före oss. Och när jag kikade ut så såg jag att hon satt i trappen i en konstig ställning.
Ropade på henne men hon svarade inte, gnydde lite. '
Pling sade det. HON HAR GJORT EN ANDERS NILSEN!!          
Tog en mugg med varmt vatten med mig och visst hade jag rätt, hon hade  slickat på järnstaketet och fastnat med tungan.. Men lite varmt vatten gjorde susen och hon gör nog inte om det.

På vägen hem från simskolan så snackade vi om det, skrattade åt det och hur dumt det var av henne.
Han knappt ur bilen förrän Gustav som var halvvägs upp i trappan skrek, både Mattis och jag skrattade och trodde han skämta. Men ju mer han skrek,så insåg vi att han gjort om samma dumma grej som sin syster!
Så det var bara in och hämta lite mer varmt vatten, och rädda ännu en tunga..

Suck!!!
MEN nu kommer nog iaf ingen av dom testa det igen, iaf inte iår!!
;)

Och att jag kallar det en ANDERS NILSEN  beror på att han, min kusin alltså. Inte bara provade det en gång, utan lite då och då på Elsas staket! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0