Varm och härlig lördag!

Vad härligt det är, augusti och 26grader varmt och man kan bada! :)
Hoppas det håller i sig läänge till. Idag har vi varit i fäbon och badat,fiskat och grillat korv och före det han vi med en vända på loppis. Johan och jag och de två största som gillar att gå på loppis! Härligt, för det gör ju jag med. Vart lite fynd faktist, en spegel som ska målas till friggeboden, en stor pil boll och ett par jättefina Polarn brallor till Ville, ungarna köpte Sunes sommar och en till film och ett spel. Jag älskar at göra fynd till bra pris!

Sen kom Matilde på besök, stora tjejen har hon gått och blitt! 7månader och så söt och glad..

Lite bilder!

Ett på friggeboden innan vi åkte, all panel är på!

Undra om den ser likadan ut när vi kommer hem?!? ;)



Bad bilder från igår.. Ville bada så lite så jag han inte med att fota!

Ser ni vad skraj han är att åka i.. Haha


Ville och mammamys!!!


Var förbi min morbror Matsen och Britta på hemvägen och sa Hej! Britta och jag har lite tokiga,roliga ideer båda två. Här hr hon planterat i gamla burkar.. Fiiint fint! Jag gillar sånt, gamla saker ska man ta tillvara på!


Sen fick Matsen tag på min kamera, vart en fin bild må mig och lilleman!


Nu ska jag fixa en kopp te! Imorn ska vi på traktorrace.. :))

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Karin Persson

Då ses vi säkert imorgon igen!

2010-08-14 @ 22:23:58
Postat av: the man

kul att man redan har gjort mer än du trodde!!!!

2010-08-16 @ 22:26:18
URL: http://mortilltre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0