Våra fina presenter!

Det var mycket fint vi fick, och mkt bra saker! :)


En superfin krans från Lina på Ringblomman, så fin märks att det är en florist som har knåpat! Det satt turkiska slantar i oxå men de hade jag råkat plocka ur innan jag fotade. (Som hon växlat till sig av turkgrannarna) :))


Blomma,choklad och mumsdricka från Karl och Victoria. Men då har jag dessutom redan fått att vi, jag och Victoria ska på Stenmark och grabbarna.. :)


Lite flaskor och nötter och sånt i korg från Jennie&Macke, så ska vi ju ut och äta i Norrköping oxå!


Stor flaska rött från Keith och Sara!


Fina armbandet till mig från Sandra! :) Sen fick vi även biocheckar av henne och David!


Gott dricka även här, och sen ut och äta på The Black lion inn.. Från Tobbe&Åsa,Patrik,Kula,Micke&Sofie,Jonas&Vickan,Pära&Lina Det var nog alla! :)


Bra presentkort.. :)
Jula från Micke,Wärn,Sussie&Olle,Lars&Carina och Madde..
Gallerix från SisselaJimpa
Ikea och Biltema från Anderas&Pernilla och Mats&Michelle
Byggmax från Emma&Marcus m fam..
Å så biocheckarna från Sandra&David m fam!


Hahah ska bli skoj!!! Ellerhur Richard? :) Från Jimpa&Sissela..


Fina blommor från Hanna!


Här ska det bli middagsmys för mig och mannen! :)
Bio&mat från Pär&Bettan och lilla Pricken, Anders,Erik&Malin
Även mat med Jennie och Marcus och sen även med Jessicka&Robert!


Pengar, både svenska och turkiska! Från min mor och far och sen även från mina bröder och Magnus fam! :))


Moccamaster från Susanne&Johan,Tobias&Caroline,Micke och Sara.
Stora plåtburkarna från Ullis&Mathias med både bullar och alkohol i sen låg kortet om att gå ut och äta med Jessica&Robert i den lilla burken!
Så nu vart det snyggt och matchande på min bänk! Precis som jag vill ha det.. :)

Tror att jag komihåg alla nu! Det var en grej från Mats oxå, lite på skoj men den får jag fota sen för den är i garaget..

TACK igen för otroligt fina och användbara presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0