Tröttmössa!

Men nu är kakorna klara, gooodaste sorten! :) Allt handlat förrutom lite småsaker som till och med mannen kan fixa, bordsplaceringarna,lekarna,priserna och jag ska hoppa i säng!

Ohh ska bli så skoj!!! :) Även om jag har en hel del att göra imorgon, är ju sån som vill göra ALLT själv.. Hehe Så jag inte har nån annan att skylla på när det går galet! Så imorn blir det att laga mat och mat och mat och mat, städa och tvätta mannens jeans,vika tvätt och ta hand om våra skruttungar. Sen kommer ju mina bröder imorn med! JIPPY!

Och det BÄSTA av allt! Idag fick min kära kusinvitamin Pär och hans rara fruga en son!!! Så himla roooligt, som vi har väntat och väntat och nu äntligen 16dagar över tiden så bestämde han sig för att komma ut i ljuset!

Stooooort GRATTIS, ni har en underbar tid framför er!!!!! :)

Sussa var det.. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0