Trööööööttttt!

är bara förnamnet, jag är INTE van att stå och laga käk,möblera lokal och göra festfint och sen dessutom festa till halv4! Men kul var det, och maten räckte och och vart över. Vad sägs om en 10l hink med grekisk pasta sallad.. Har lurat iväg endel så är nog nere på 5l nu! Men den är gos så jag ska nog klämma i mig lite till!

47st vart vi, några dök inte upp. Några med förhinder och några vi inte hörde ett knyst ifrån! Tråkigt, men det lösta sig iaf. Jag fick flytta runt på lite placeringar vid borden och sätta in andra personer på deras lekar! Lekar är kul.. :) Karaoke är kul, killarna som uförde dessa med glans var de båda vid namn Mathias. De rockade på lite extra, sjöng inte helt rent MEN de bjöd på sig själva och det är ju det som är roligt!!! :))

Massa fina presenter, mannen och jag kan nog vara barnlediga varje lördag i höst och gå ut och mysa och äta mat på olika ställen, och gå på bio och sånt. Flera jätte bra presentkort! Fiina blommor och superfin krans från Lina på Ringblomman. Pengar och turkisk lira!!  Urfint armband,Kaffebryggare och fina plåtburkar massa gott att dricka, vin och whiskey och sånt.. Kommer bilder på presenter och partybilder imorn är för trött idag!

TACK TILL ALLA SOM KOM OCH FIRADE MED OSS!!!!! :)) Nästa så jag längtar tills jag blir 40.. haha

Neä nu ska jag ta en stor kopp te och nått mer och gosa ner mig i soffan, för min hals har börjat göra ont och näsan rinner lite med! INTE bra..

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

TACK återigen för en toppenkväll...Kramar i massor från Motala

2010-08-29 @ 21:38:52
Postat av: Sandra

Tack själva för en super duper trevlig kväll! KRAM

2010-08-30 @ 06:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0