Trevlig kväll!!!

Jag har en himla rar granntjej, kom ett sms på efm om vi inte skulle dricka lite  mousserande jordgubbsvin ikväll... Såklart!!! Gott och trevligt vart det på hennes trapp, kunde varit aningen varmare och ljusare. Men men! Sen vart det pannlampor för att leta efter sniglar, men det funka det med!
Idag har jag haft fullt upp, fixade ihop en paj och en vegetarisk lasange på fm. För Johanna m familj kom på besök, alltid lika trevlig och lilla Ingrid hade blivit så stor. Söta tjejen!!!
 Riktigt god lasange om jag får säga det själv så ni ska få receptet.

Och mitt i allt kom en från Strängnäs och köpte vårt babyskydd, fick 1000kr för det så det gick ihop sig skapligt, Pengarna försvann direkt ner i resekassan!!!! Ohhh vad vi längtar, och ungarna smider planer hela tiden. Om INTE Mattis bjussar på glass där nere och gör som vi säger så kan vi ju säga DÅ KAN DU GLÖMMA DET DÄR MED LUGN FAMILJESEMESTER!!!! Haha ungar.. :))

Nu är det snart sussa som gäller, ska bara hälla i mig lite te först!


Kraaam!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra såklart...

Jaa du har en grymt rar granne.. mysigt med såna kvällar ju.. :)

2010-08-05 @ 07:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0