Tråkdag!!

Det har regnat från och till och inget vettigt har blivit gjort! Eller mannen har målat, så nu är det röda målat en gång, nu ska det bara bli torrt så vi kan spika de på plats oxå. Ungarna har föresten oxå hjälpt till, så det var i stort duschbehov idag.. :)

Ville och jag har mest busat,han har plockat fram och jag har plockat bort, pusslat och dansat till hans absoluta favvo.. TIMOTEIJ.. :) Han har smak grabben!!
Appropå smak så är OLA på 4an just nu, mer i min smak.. Men vafan, kan han inte ha håret som han hade förrut istället. Men sjunga och leverera kan han iaf!

Varför är man alltid grymt godis sugen när man inte har nått hemma??? Jag som var en vända på Handlarn idag men tyckte att vi inte behövde nått godis och nu skulle jag kunna göra vad som hellst för en påse lösgodis. Men men, bara att ställa sig vid spisen och poppa lite popcorn!

Nu ska jag kika så inte grannen är på snigeljakt i regnet för då ska jag hoppa i stövlarna och hänga på!

Kraaam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0