Sova,sova säng säng säng!

Precis vad jag ska göra, för imorn har jag massssor att hinna men för det enda jag packat är typ regnkläder! Å de hoppas ja ju inte ens att vi ska behöva.. :( Sen har jag gjort klart först buffegrejset till ferren med, tog en jävla tid! Ska ni veta, de andra grejorna är aningen smidigare hoppas jag. Det löser sig!

Nehe, och ingen bild på bygget nu när typ all panel är på vart det. Och tvätten hänger ute, hoppas inte det kommer regna, ingen gräsmatta har jag klippt heller. Fan va kasst.. Men men det löser sig. Bäst jag hoppar i säng så jag kommer upp imorn, och mannen med för han ska visst byta hjullager och nån länkarm. Tur att vi alltid är ute i såååå god tid!

Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0