Nu så...

kommer det bilder från igår!

Bygget springer på...


Nu har han börjat isolera och sätta upp panelen, nu ska det bara rödfärgas en andra gång..


Magnus du ser att det är EKOLOGISKT va???? ;) Men det kanske all isolering är?


Och hjälp får han... Vare sig han vill eller inte!


Jag har börjat med nästa stenslänt.. Men det behövs mkt stenar till! :(

Sen var jag och ungarna till skog och skulle leta svamp men det vart inte mkt i påsen..


När vi kom hem så gjorde Villes roliga morsa en alldeles egen blåbärs skog åt han! Gissa om han var nöjd???


Och SKITIG!!!! ;))


Gustav (haren) Mohaha

Skapliga gaddar han börjar få..

Så där har ni lite bilder, kommer flera ikväll! För bygget går framåt..

Nu ska jag inte sitta här längre!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vad duktiga ni är med bygget.. Själv har jag haft lite mer att göra på jobbet.. ;) om du saknat mina kommentarer vill säga + att bloggen bråkar med mig hela tiden.. detta var senaste inlägg jag fick upp fast jag vet att jag läst senare inlägg hemma imorse.. ;)KRAMAR i massor!

2010-08-10 @ 09:47:44
Postat av: Storebror

Ekologisk vet jag inte...

...men miljövänlig är ju bra!



Ser ut som ni fått en stegklättrare - precis som mamma!

2010-08-10 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0