Mums, så jävla gott!!!

Och ni som kommer på festen kommer få ta del av det! Och ni andra kommer få receptet, JAG LOVAR... Men än så länge är jag lite hemlig!

Idag vart det en vända till Norrköping när de stora var på skolan och dagis. Köpte en jättefin klänning till mig, andra expediten som sa jag passa i aprikost så det fick det bli. På rean dessutom.. :) En tröja till Ville, ursöt kofta! Strumpor till Gustav och Stina fick inget! Lite mat och lite lunch med Jessica och Elias.

Hämta hem barna och drog till Nyköping på en gång, för de tallrikarna och sånt jag vela ha fanns inte. Men de fick följa med hem från Nyköping istället, och servetter och lite snask med!

Hem och laga mat och sen läsa för de små och plocka sniglar och kolla armbands saker hos grannen. För nu ska här beställas ett armband, så jag har nått snyggt att ha på armen till på lördag!

Och nu som sagt har jag bakat, nått så gott att jag nog får gömma det. Annars finns det risk att både jag och de resterande i familjen norpar. Men åh andra sidan så var det så enkelt att jag lätt kan baka en ny sats! ;))

Imorn, SKA jag ta en lång promenad! Jag bara måste, för det har varit dåligt med det. Sen ska jag baka en annan sak oxå, hellst innan jag ska hämta från Skolan och dagis. Och så har jag loooovat barna att vi ska plocka svamp innan maten och sen svisch iväg på simskola. Stina längtar så himla mkt. Trodde aldrig hon skulle somna idag..

Nehe, nu ska jag vika lite tvätt med!

Kram på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0