Mmm..

Usch vad man kan missta sig på folk, och vad fel det kan bli. Men men, så länge JAG vet vad min tanke var så skiter jag i vad vissa säger och tror.. Synd bara att det gick ut över mig, el tur kanske. Så det inte var över nån som inte har egna ben att stå på, och hade tagi det hårdare än jag. Men men det löser sig, det gör det alltid. :)

Vart inga bilder alls idag, kommer imorn! Nu är alla sidorna utan framsidan klar, ska köpa lite grejor till de imorn,fixa pass och handla lite.

Oh, snart kommer det en liten syssling till mina barn.. Så skoj, bara väntar på ett sms eller nått så man vet. TÄNKER PÅ ER, men nu är det NÄRA!

Kram på er vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vem har varit elak mot dig, ska jag slå ner henne/honom??? Ingen ska va dum mot världens bästa Emma:))kraaam

2010-08-11 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0