Lite mer bilder!

Vart ju inga bilder igår när jag lova så nu får ni några till från idag!!

Bygget fortsätter, han har nu börjat sätta på baksidan oxå,kortsidorna är klara!

Så nu börjar det lika ett hus!

Lite shoppat vart det idag..

Den stora lådan till mina tepåsar köpte jag i våras men nu hittade jag en i samma serie som jag bara måste ha! Älskar ju te,zink och det lilla extra. Perfekt med andra ord, fanns i den lilla söta inrednings och prylbutiken de har vid STAVSJÖ krog! Besök den, du kommer inte gå ut tomhänt. :)
Lite VILLERVALLA strumpor som matchar Villes kläder och en tröja oxå! Älskar Villervalla.. :)) 

Plockat mer sten hos grannarna, men det behövs mer! Trååkigt, så idag passade jag på att plantera lite taklöka jag köpte hos Lina på Ringblomman i Flen. Fortsätter med att använda mina gamla hinkar och fat från min farmor Anna..

Sen sten runt om, så kommer det bli jätte bra. Fördelen med att plantera i saker är ju att det inte blir lika mkt ogräs. Jag har lagt duk under men man vet aldrig!

Det var även idag en liten skitig kille jag fick in. Orkade inte dra fram badtunnan så han fick bada av sig i handfatet. Och han gillade det skarpt!


Och kolla.. Håret är på g!


Sen på med favvopyjamasen han fick av Nora med familj när han fyllde.. VILLERVALLA såklart!

Och sen sussa han sött!!!

Det var våran dag det.. :) Imorn verkar det ska bli lite sol, vore ju härligt! Så mina tomater blir röda nångång och så jag kan klippa gräsmattan ut mot vägen igen.

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiiiint det blev med "lökarna"!!! Tack för reklamen :)

2010-08-09 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0