Lite bilder från festen!!!!

Skulle kommit in igår men jag somnade mitt i uppladdningen! Om nån har mer bilder, känns som att jag bara fått med typ 10personer av dom 47 som var. :( Gärna på när alla äter el nått. Isåfall, maila!!!! [email protected]



Vissa dukar och fixar medans andra spelar pingis!

Lite lekar..

Först ut var öldrickartävling, med 1m sugrör! Vinnaren ur den duellen var Mathias, som jag ju sagt förrut här på bloggen är en jävel på att hinka bira. Så han hade ju lite att leva upp till! ;)

Sen vart det, lite halvnaket.
Då tråden skulle vandra innanför kläderna på alla i laget.

Hm, undra vad Åsa kikar efter??? ;)

Det vinnande laget, med byxorna nere!!

Sen lite bolldribbling med toaglasögon!

Där Jonas lätt tog hem segern!

Sen var det lite karaoke av brudarna..

Pernilla,Malin och Victoria..

Sen vart det äta godissnöre fortast!

Keith,Patrik,Jennie och Johan.
Där det såg ut som att Keith skulle ta hem segern men det vart Patrik som vann tuggummipaketen!



Två som ville fortsätta tävla, Jimmy och Mats!


Pojkarnas tur, Pära,Micke och Mattis som doade till Peta in en pinne i brasan (tror jag) Mattis var den som verkligen gick in för det här! ;)


Sandra,Vickan och Hanna..

Patrik och Kalle!



En småttonykter Mats som ännu inte börjat visa rumpan, och Sandra och jag!







Lite dansande.. Pernilla och Andreas buggade så hon fick ajaj i fötterna av att snurra barfota!


Ja just det! ;)


Lite mer kramandes!


Mats tyckte verkligen om ringarna! ;))


Två onyktra glidare... ;)

Och så frulle dagen efter!


Vissa städade och viss mådde inget vidare!



Men i det stora hela så var det förbannat skoj!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt med alla bilder! :) Puss & Kram

2010-08-31 @ 09:08:12
Postat av: Pernilla

men oj vilka roliga bilder, men så hade vi oxå jättekul, kan lova att mina fötter inte mådde så bra efter den festen...

2010-08-31 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0